april 17, 2020 Fredrik Reinfeldt är god för 60 miljoner och ond för 120. https://www.expressen.se/tv/nyheter/coronaviruset/reinfeldt-om-trumps-coronahantering-narcissism-sjalvupptagenhet/ Share via: Facebook Twitter